בשנת 1976 החליט בחור איטלקי מוכשר בשם קרלו קרוקו, שעבד בחברת ״בינדה״ לייצור שעונים, להקים חברת שעונים עצמאית משלו.

הוא עבר לגור בשווייץ כי ידע ששם נמצאות החברות הגדולות, הידע כוח האדם המתאים שאותו יוכל להעסיק והחליט לקרוא לחברה שלו ״הובלו״ (“HUBLOT”).

פירוש המילה בצרפתית הוא ״חלון של אונייה״ (אתם יודעים…העגול הזה…).

לקח לקרלו 3 שנים וקצת כדי לחקור ולפתח רצועה ייחודית מגומי טבעי (שהיתה נכון לאותו זמן הראשונה מסוגה) ובשנת 1980 בתערוכת בזל הציג קרלו הגאה את החברה החדשה ואת השעון החדש מתוצרתה.

השעון זכה להצלחה מיידית. החדשנות, החומרים והעיצוב הקלאסי קלעו לרצונם של אלפי אנשים שהסתערו והביאו את סך המכירות בשנה הראשונה לכ-2 מיליון דולר.

עם זאת,  לאחר  20 שנים בערך, הרגיש קרלו כי משהו חסר…היצירתיות דעכה, המכירות דשדשו ובחכמתו הרבה הבין קרלו כי צריך להכניס דם חדש לחברה.

בשנת 2003 נפגש קרלו עם אחד האנשים המפורסמים בתעשיית השעונים העולמית, ז׳אןקלוד ביבר שזיהה את התשוקה והיצירתיות של קרלו והחליט להצטרף כמנכ”ל ושותף בחברה.

שנתיים לאחר מכן, בניהולו של ביבר, בתערוכת בזל 2005, הציגה “HUBLOT” את הדגם שיהפוך להיות הדגם שהכי מזוהה איתה – כרונוגרף Big Bang.

הדגם הפך ללהיט מיידי, עוד יותר מקודמיו, ואף זכה באותה שנה בפרסים רבים כמו ״פרס העיצוב הטוב ביותר״, ״פרס שעון הספורט הטוב ביותר״ ואף ״השעון הטוב ביותר לשנת 2005״ ביפן.

עד לסוף שנת 2006, מכירות דגם ה ״Big Bang״ עברו את סף 100 מיליון הדולר והציבו את הובלו בחזית תעשיית השעונים השווייצרית.

נכון להיום, יש ל  “HUBLOT” כ-80 בוטיקים בעולם והיא תומכת בספורטאים, חברות וקבוצות ממדינות שונות, כמו גם שיתופי פעולה מסחריים עם יצרני רכב,  מוזיאונים ועוד.

להלן חלק מפעילויות אלו:

  • כדורגל – קבוצת מנצ׳סטר יונייטד, באיירן מינכן, יובנטוס, פריז סן-ז׳רמן, אייאקס.
  • קריקט – קבוצות אנגליה וויילס
  • פורמולה 1
  • שיתופי פעולה עם חברת ״פרארי״
  • כדורסל – לוס אנג׳לס לייקרס, מיאמי היט

“HUBLOT” כיום היא אחת מחברות השעונים השווייצריות המובילות בעולם.

היא ידועה בשימוש בחומרים יוקרתיים ואיכותיים (טיטניום, ספיר, זהב, פחמן (קרבון), יהלומים וחומרים קרמיים), בעיצובים מתקדמים ונועזים, טכנולוגיות חדישות (טורביון)

ומנגנוני בית מורכבים שמציבים רף גבוה בשוק השעונים העולמי.

את שעוני “HUBLOT” ניתן לראות ולקנות בבוטיק הובלו היחיד בארץ, אצלנו ב ״אסטרל״ שעונים.

נשמח לייעץ, להראות ולעזור לכם לבחור את השעון הבא שלכם באווירה משפחתית.

הקפה עלינו!